Information angående inbetalningar
- 14 jun 2016
Liksom tidigare somrar kommer våra utskick av bekräftelser på gjorda inbetalningar till vårt bankgiro under perioden 17 juni-22 juli att försenas och det med anledning av semester. Ni kommer att få er betalning bekräftad med start efter denna period. Det kommer att ske så fort som möjligt och ambitionen är att de allra flesta ska ha fått det veckan därefter.
För simskolan gäller att även om det står när ni loggar in på barnets simmarkonto att avgiften är obetald trots att ni har betalat under ovanstående period så är barnet mycket välkomna att delta som planerat i undervisningen. Ni behåller er plats i simskolegruppen. Vänligen tänk på att avgiften måste vara betald senast vid kursstart. Även om ni eventuellt blir lite sen med betalningen så har ni kvar platsen.
För övriga fakturor gäller att dessa ska betalas senast på förfallodagen.
För er som beställt kläder vill vi att dessa betalas så fort som möjligt efter att dom kommit er tillhanda.
Om ni har frågor angående detta är ni mycket välkomna att kontakta ansvarig för detta arbete på hss.ekonom@gmail.com alla mejl besvaras fortast möjligt efter sen 25 juli. För brådskande ärenden under nämnda period vänligen kontakta vårt kansli genom kontaktformuläret på vår hemsida.
Vi ber så mycket om ursäkt för olägenheten som detta orsakar er.
Vi önskar en trevlig sommar